kissat

J’ai recu dans ma boite de mails des jolies photos. D’une chose à l’autre je suis tombée devant la photo de ces deux desmoiselles sur la bordure d’une fenêtre, en train de profiter de la Normandie, ensoleillée. Plus mon travail s’avancait, mieux j’entendais les chats ronronner …

9 comments on “kissat

  1. hpy kirjoitti:

    Moumoune et Nefertiti vont toujours très bien, bien qu’un certain Monsieur Y vienne les embêter tous les jours vers 18-19h. Elles ne l’aiment pas du tout, mais lui s’incruste. Et moi, je suis un peu bête, j’ai l’impression qu’il est abandonné, et je l’ai en pitié, alors je lui donne à manger. Mais il n’a pas le droit d’entrer dans la maison!
    Ton ouevre est toujours accroché dans la chambre d’amis, et il y est très bien. De temps en temps je vais le regarder, et je lui dit ”miaou” en pensant à toi.
    Merci encore, et j’espère, à bientôt.

  2. hpy kirjoitti:

    Monsieur Y a été remplacé par Fous-le-Camp, mais Moumoune et Nefertiti sont toujours fidèles au poste. Merci de ta visite et de ton commentaire de ce matin. Les deux m’ont fait beaucoup de plaisir. Miaou!

  3. kuvanveisto kirjoitti:

    Le Plaisir partagé, les miaous aussi😉

  4. Maiju kirjoitti:

    Upeita töitä. Kiva on nähdä näitä vaihe vaiheelta kuvia.

  5. kuvanveisto kirjoitti:

    Hei Maiju🙂
    Otan yleensä monen monta kuvaa työn eri vaiheista. Ne ovat hieman kuin ”matkamuistoja”, joita on kiva selailla itsekin.
    Kiitos vierailustasi!

  6. Mervi Karita kirjoitti:

    Ihan kuin olisit tavoittanut saveen kissojen luonteen. Aivan upeita.

  7. kuvanveisto kirjoitti:

    Kissan luonteen taitaa tuntea vain toinen kissa, mutta aikamoisia daameja ja valtijattaria taitavat olla. … Kuten kissojen pitääkin.😉

  8. Elena Kronenbach kirjoitti:

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s